۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱

فرماندار ویژه جهرم:

۴ هزار راننده در شهرستان جهرم دارای کارت هوشمند هستند

۴ هزار راننده در شهرستان جهرم دارای کارت هوشمند هستند

جهرم-فرماندار ویژه جهرم گفت: ۴ هزار راننده در شهرستان جهرم دارای کارت هوشمند و مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن شعبانی ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: ۲۶ آذر ماه یادآور صدور فرمان امام راحل «ره» در سال ۱۳۶۲ در زمینه اعزام کامیون‌ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی از مبادی دریایی کشور است.

وی با بیان اینکه مردان بزرگی که در این بخش فعال هستند، از عوامل مؤثر در اقتصاد کشور هستند چراکه ۹۰ درصد جا به جایی کالا در کشور از راه‌های زمینی صورت می‌گیرد، افزود: روحیه جهادی، انقلابی و ایثارگری در این کار سخت و پر مسئولیت نماد رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای است.

شعبانی بیان داشت: از تمامی نیروهای راهداری که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی نیز به مردم خدمت می‌رسانند و حافظ راه‌های شهرستان هستند، نهایت قدردانی را دارم.

فرماندار ویژه جهرم گفت: امیدواریم با کمک و حمایت نماینده مردم شریف این دو شهرستان بتوانیم با ارتقای زیرساخت‌های راه استان شرایط را برای تسهیل و تسریع در تردد مردم فراهم کنیم.

وی افزود: در ۴ ماهه گذشته با پشتوانه نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در حوزه راهداری قریب به ۱۴۰ میلیارد تومان قرارداد ساخت، تعریض، بهسازی و … منعقد شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم بیان کرد: جهرم دارای ۸ شرکت مسافربری با ۹۵ دستگاه ناوگان مسافربری و ۱۲ شرکت حمل بار با حدود ۲ هزار دستگاه ناوگان است.

فرماندار ویژه جهرم اعلام کرد: همچنین ۴ هزار راننده در شهرستان جهرم دارای کارت هوشمند و مشغول به کار هستند.

در پایان این مراسم از سوی فرماندار ویژه شهرستان جهرم و نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس از تعدادی فعالان حوزه راهداری و حمل و نقل با اهدای لوح سپاس و شاخه گل تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 5660555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha